eprintid: 18633 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/86/33 datestamp: 2015-09-23 10:19:30 lastmod: 2015-09-23 10:26:54 status_changed: 2015-09-23 10:19:30 type: article metadata_visibility: show title: Наукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю language: ukraine abstract: У статті проаналізовано джерела, які сприяють розвитку професійного світогляду вчителів-філологів подвійних спеціальностей. Автор з’ясовує роль наукової монографії у професійному становленні вчителя-філолога подвійного профілю. Дослідниця виділяє декілька проблем, які розглядаються в монографіях, серед яких підготовка вчителя-філолога та вчителя-філолога подвійного профілю, місце Болонського процесу в сучасній освіті, проблема реформування вищої школи, тенденції та теоретико- методологічний аспект розвитку педагогічної освіти України, зв'язок соціально-економічних перетворень у суспільстві з розвитком освіти та ін. creators_name: Ліпінська, І. О. creators_id: irinka_gaidai@mail.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (81) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 160-164 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Кон И. С. Психология юношеского возраста / И. С. Кон. – М. : Просвещение, 1979. – 174 с. 2. Соколова І. В. Професійна підготовка вчителя-філолога за двома спеціальностями : [монографія] / І. В. Соколова ; [за ред. С. О. Сисоєвої] // МОН України. АПН України. Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих. – Маріуполь – Д. : АРТ-ПРЕС, 2008. – 400 с. 3. Бориско Н. Ф. Концепция учебно-методического комплекта для практической языковой подготовки учителей немецкого языка (на материале интенсивного обучения) : [монография] / Н. Ф. Бориско. – К. : Изд. центр КГЛУ, 1999. – 268 с. 4. Бєланова Р. А. Гуманізація та гуманітаризація освіти в класичних університетах (Україна – США) : [монографія] / Р. А. Бєланова. – К. : Центр практичної філософії, 2001. – 216 с. 5. Халимон І. Й. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності ''Іноземна мова'' : [монографія] / І. Й. Халимон ; [за заг. ред. канд. пед. наук, доц. В. Г. Редька]. – Ніжин : Видавництво НДУ ім. М. Гоголя. – 199 с. 6. Бабін Б. В. Впровадження Болонського процесу у вищій школі країни – проблеми та перспективи. Міжнародні програми і національний досвід / [Бабін Б. В., Кроленко В. О., Александрова О. О.]. – Донецьк : Донец. юрид. ін-т Луган. держ. ун-ту внутр. справ ім. Е. О. Дідоренка, 2007. – 155 с. 7. Новікова Л. М. Модернізація вищої освіти в Україні у контексті Болонського процесу : [монографія] / Л. М. Новікова. – Дніпропетровськ : ІМА-прес, 2009. – 182 с. 8. Дудка Н. И. Высшая школа Украины : стратегия управления и проблемы реформирования : [монография] / Н. И. Дудка. – Харьков : Основа, 2002. – 272 с. 9. Сафонова Н. М. Реформування системи вищої освіти в Україні (90-ті рр. XX ст. – поч. ХХІ ст.) : історичний аспект : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. іст. наук : спец. 07.00.01 ''Історія України'' / Н. М. Сафонова. – Луганськ, 2005. – 30 с. 10. Приходько В. В. Інноваційна реформа вищої освіти в сучасній Україні : [монографія] / В. В. Приходько. – Дніпропетровськ : Пороги, 2010. – 456 с. 11. Мисечко О. Є. Формування системи фахової підготовки вчителя іноземної мови у педагогічних навчальних закладах України (початок XX ст. – початок 1960-х рр.) : [монографія] / О. Є. Мисечко. – Житомир : Полісся, 2008. – 528 с. 12. Яблонський В. А. Вища освіта України на рубежі тисячоліть / В. А. Яблонський. – К. : [б.и.], 1998. – 228 с. 13. Черевичний Г. С. Вища освіта в Україні на зламі епох (1985-1991 рр.) : [монографія] / Г. С. Черевичний. – К. : ІВЦ Держкомстату України, 2002. – 122 с. 14. Навроцький О. І. Вища школа України в умовах трансформації суспільства / О. І. Навроцький. – Харків : Основа, 2000. – 240 с. 15. Островський К. С. Підготовка фахівців в Україні : проблеми, перспективи на порозі третього тисячоліття (історико-освітній, психолого-педагогічний, соціальний аспекти) : [монографія] / К. С. Островський. – Хмельницький : [б. в.], 2002. – 346 с. 16. Луговий В. І. Педагогічна освіта в Україні : структура, функціонування, тенденції розвитку / В. І. Луговий ; [за заг. ред. акад. О. Г. Мороза]. – К. : МАУП, 1994. – 196 с. 17. Майборода В. К. Вища педагогічна освіта в Україні : історія, досвід, уроки (1917-1985 рр.) / В. К. Майборода ; [за ред. В. І. Лугового]. – К. : ''Либідь'', 1992. – 196 с. citation: Ліпінська, І. О. (2015) Наукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 160-164. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18633/1/33.pdf