%0 Journal Article %@ 1728-2640 %A Мосієнко, Олександр %D 2014 %F zu2:18638 %I Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет" %J Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка %N 3(121) %P 29-32 %T Пропоганда в умовах Першої світової війни (аналіз періодичних видань) %U http://eprints.zu.edu.ua/18638/ %X Стаття досліджує методи психологічного впливу на читачів періодичних видань часів Першої світової війни. Волинські часописи стали об'єктом дослідження через прифронтовий статус регіону. Головну увагу приділено технологіям формування образу ворога. Причини війни, доцільність участі у ній, ставлення щодо союзників та ворогів,фронтові новини - все це знайшло відображення у періодичних виданнях. Аналіз цієї інформації дозволяє класифікувати техніки пропаганди початку XX cm.