eprintid: 18638 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1545 dir: disk0/00/01/86/38 datestamp: 2015-09-23 11:13:41 lastmod: 2015-09-23 11:13:41 status_changed: 2015-09-23 11:13:41 type: article metadata_visibility: show title: Пропоганда в умовах Першої світової війни (аналіз періодичних видань) language: ukraine abstract: Стаття досліджує методи психологічного впливу на читачів періодичних видань часів Першої світової війни. Волинські часописи стали об'єктом дослідження через прифронтовий статус регіону. Головну увагу приділено технологіям формування образу ворога. Причини війни, доцільність участі у ній, ставлення щодо союзників та ворогів,фронтові новини - все це знайшло відображення у періодичних виданнях. Аналіз цієї інформації дозволяє класифікувати техніки пропаганди початку XX cm. creators_name: Мосієнко, Олександр ispublished: pub subjects: DJK divisions: sch_hiu full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка number: 3(121) publisher: Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет" pagerange: 29-32 refereed: TRUE issn: 1728-2640 citation: Мосієнко, Олександр (2014) Пропоганда в умовах Першої світової війни (аналіз періодичних видань). Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (3(121)). с. 29-32. ISSN 1728-2640 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18638/1/tmp13B.pdf