%0 Journal Article %A Усата, О. Ю. %D 2010 %F zu2:18760 %I Сумський ДПУ ім. А. С. Макаренка %J Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології %K особистісно орієнтовані технології навчання, провідні напрями організації особистісно орієнтованого навчального процесу %N 6 %P 407-413 %T Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання %U http://eprints.zu.edu.ua/18760/ %V 8 %X У статті на основі аналізу наукових підходів, виділено провідні напрями організації особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу (філософський, психологічний, педагогічний, методичний), що є підґрунтям для розробки експериментальної моделі підготовки майбутніх фахівців з інформатики під час упровадження відповідних технологій навчання