eprintid: 18760 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 3566 dir: disk0/00/01/87/60 datestamp: 2015-10-09 13:32:55 lastmod: 2016-03-07 01:03:27 status_changed: 2015-10-09 13:32:55 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_19962 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Усата, О. Ю. (2010) Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал. item_issues_timestamp: 2016-03-07 01:03:27 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання language: ukraine abstract: У статті на основі аналізу наукових підходів, виділено провідні напрями організації особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу (філософський, психологічний, педагогічний, методичний), що є підґрунтям для розробки експериментальної моделі підготовки майбутніх фахівців з інформатики під час упровадження відповідних технологій навчання keywords: особистісно орієнтовані технології навчання, провідні напрями організації особистісно орієнтованого навчального процесу interacttype: expositive learntype: narrativetext semdensity: low creators_name: Усата, О. Ю. ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2010-09-27 date_type: published publication: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології volume: 8 number: 6 publisher: Сумський ДПУ ім. А. С. Макаренка pagerange: 407-413 refereed: TRUE referencetext: 1. Бондаревская Е. В. Педагогика: личность в гуманистических теориях и системах воспитания : учеб. пособ. для студ. педвузов и слушателей ИПК / Е. В. Бондаревская, С. В. Кульневич. - М. - Ростов н/Д, 1999. - 560 с. 2. Васянович Г. П. Педагогічна етика: навч.-метод, посібник для викладачів і студ. вищих навч. закл. / Г. П. Васянович / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України ; Львівський науково-практичний центр ; Львівська держ. фінансова академія. - Л. : Норма, 2005. - 343 с. 3. Плигин А. А. Личностно ориентированное образование: история и практика [Електронний ресурс] / А. А. Плигин. - М. : КСП+, 2003. - 432 с. - Режим доступу : http://www.pligin.ru/monogr.html. 4. Подмазін С. І. Особистісно орієнтована освіта (соціально-філософський аналіз) : дис. ... доктора філос. наук : 09.00.03 / Подмазін Сергій Іванович. - Дніпропетровськ, 2006.-418 с. 5. Саух П. Ю. Філософія : навч. посіб. / П. Ю. Саух. - Житомир : Вид-во Житомирського державного педагогічного університету. - 2003. - 254 с. 6. Якиманская И. С. Личностно ориентированное обучение в современной школе / Ираида Сергеевна Якиманская ; [отв. ред. М. А. Ушакова]. - [2-е изд.]. - М. : Сентябрь, 2000. - 110 с. citation: Усата, О. Ю. (2010) Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 8 (6). с. 407-413. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18760/1/%D0%A3%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%B01_%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB.pdf