%0 Journal Article %A Постова, С. А. %D 2015 %F zu2:18772 %I Ужгород %J Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота %K творчість, творче мислення, розвиток творчого мислення, позанавчальна діяльність, гурток з інформатики. %N 37 %P 137-140 %T Розвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики %U http://eprints.zu.edu.ua/18772/ %X У статті проаналізовано підходи педагогів до розуміння сутності понять "творчість", "творче мислення" та "позанавчальна діяльність", також наведено визначення понять "мислення", "розвиток творчого мислення" та "гурток". Розглянуто основні передумови розвитку творчого мислення, а також описані основні форми організації позанавчальної діяльності з інформатики; наведено ряд відмінностей позанавчальної діяльності в порівнянні з уроком як основною формою традиційної організації навчально-виховного процесу. У статті висвітлено шляхи та можливості розвитку творчого мислення старшокласників на гуртку з інформатики.