<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Розвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики"^^ . "У статті проаналізовано підходи педагогів до розуміння сутності понять \"творчість\", \"творче мислення\" та \"позанавчальна діяльність\", також наведено визначення понять \"мислення\", \"розвиток творчого мислення\" та \"гурток\". Розглянуто основні передумови розвитку творчого мислення, а також описані основні форми організації позанавчальної діяльності з інформатики; наведено ряд відмінностей позанавчальної діяльності в порівнянні з уроком як основною формою традиційної організації навчально-виховного процесу. У статті висвітлено шляхи та можливості розвитку творчого мислення старшокласників на гуртку з інформатики."^^ . "2015-03-24" . . "37" . . "Ужгород"^^ . . . "Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота"^^ . . . . . . . . "С. А."^^ . "Постова"^^ . "С. А. Постова"^^ . . . . . . "Розвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики (Text)"^^ . . . "visnyk 37_bibl.pdf"^^ . . . "Розвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Розвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Розвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Розвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "Розвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #18772 \n\nРозвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики\n\n" . "text/html" . . . "QA75 Electronic computers. Computer science"@en . "QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика"@uk . . . "QA76 Computer software"@en . "QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення"@uk . .