eprintid: 18937 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5320 dir: disk0/00/01/89/37 datestamp: 2015-10-28 16:21:38 lastmod: 2015-10-28 16:21:38 status_changed: 2015-10-28 16:21:38 type: article metadata_visibility: show title: Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу language: ukraine creators_name: Іваненко, І. В. ispublished: pub subjects: P1 divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації refereed: TRUE citation: Іваненко, І. В. (2015) Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18937/1/%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%86.%D0%92..pdf