eprintid: 1907 rev_number: 32 eprint_status: archive userid: 11 dir: disk0/00/00/19/07 datestamp: 2008-11-11 10:03:18 lastmod: 2015-08-14 17:22:16 status_changed: 2008-11-11 10:03:18 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Реклама як вид аргументативного дискурсу language: ukraine abstract: Предметом статті є аналіз реклами як одного з видів аргументативного дискурсу. Визначаються особливості реклами, її складові елементи – переконання і навіювання та засоби її впливу на покупців. creators_name: Мосієнко, О. В. creators_id: mosiyenko@rambler.ru ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2004 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 17 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 190-191 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Мосієнко, О. В. (2004) Реклама як вид аргументативного дискурсу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 190-191. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1907/1/04movvad.pdf