eprintid: 19120 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 4552 dir: disk0/00/01/91/20 datestamp: 2015-11-04 07:28:00 lastmod: 2015-11-04 07:29:31 status_changed: 2015-11-04 07:28:00 type: article metadata_visibility: show title: The marketing effect language: english creators_name: Svintsitskiy, V. J. ispublished: pub subjects: P1 divisions: kaf_in_mov full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Трансформація мовного образу сучасного фахівця: матеріали Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 15 квітня 2015 р. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 163-164 refereed: TRUE citation: Svintsitskiy, V. J. (2015) The marketing effect. Трансформація мовного образу сучасного фахівця: матеріали Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 15 квітня 2015 р.. с. 163-164. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19120/1/19.pdf