eprintid: 19169 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1469 dir: disk0/00/01/91/69 datestamp: 2015-11-04 12:57:48 lastmod: 2015-11-04 12:59:27 status_changed: 2015-11-04 12:57:48 type: article metadata_visibility: show title: Гуманітарна парадигма як життєдайна платформа сучасної освіти language: ukraine abstract: На основі філософсько-наукового аналізу проблем розвитку освіти обґрунтовано роль і значення гуманітарної парадигми як життєдайної платформи освіти ХХІ століття. Доведено, що гуманітарна парадигма як парадигма цілісності пізнання виступає основою генетичної пов’язаності знань, умінь, компетентностей, моральних імперативів і життєвих цінностей, які в сукупності сприяють ефективному індивідуальному розвитку й соціалізації людини. Запропоновано алгоритм імплементації стратегії гуманітарної парадигми шляхом переходу від «школи знання» до «школи розуміння», збагачення світоглядної й ціннісно-духовної складової освіти та синергії навчання і виховання. Показано, що прорив до якісно нових загальнопедагогічних позицій, вихід навчання і виховання на рівень глибинних системних проектів можливий лише на основі педагогіки співробітництва та амерологічної педагогіки. keywords: Гуманітарна парадигма, школа розуміння, педагогіка співробітництва, едукативне середовище, амерологічна педагогіка, мудрість, новий гуманізм. creators_name: Саух, П. Ю. creators_name: Саух, Ю. П. ispublished: pub subjects: B1 subjects: L1 divisions: sch_phi full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів publisher: К. : НТУ pagerange: 483-495 refereed: TRUE citation: Саух, П. Ю., Саух, Ю. П. (2015) Гуманітарна парадигма як життєдайна платформа сучасної освіти. Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів. с. 483-495. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19169/1/Gumanitarna%20paradygma.pdf