eprintid: 1919 rev_number: 27 eprint_status: archive userid: 60 dir: disk0/00/00/19/19 datestamp: 2008-11-11 10:16:05 lastmod: 2015-08-14 17:25:15 status_changed: 2008-11-11 10:16:05 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Концептуальні основи розвитку альтернативної освітньої пропозиції в контексті структурних інновацій сучасної англійської школи language: ukraine abstract: У статті подано характеристику мотивів структурних реформ середньої освіти Великої Британії у 80-х рр. ХХ ст. – на початку ХХІ ст. Проаналізовано підходи до запровадження альтернативної освітньої пропозиції. З’ясовано особливості концепції освітнього вибору, що стали основою сучасної політики структурних реформ. creators_name: Гаращук, К. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 37 pagerange: 144-147 refereed: TRUE citation: Гаращук, К. В. (2008) Концептуальні основи розвитку альтернативної освітньої пропозиції в контексті структурних інновацій сучасної англійської школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 144-147. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1919/1/8.pdf