eprintid: 19246 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 553 dir: disk0/00/01/92/46 datestamp: 2015-11-08 18:54:36 lastmod: 2015-11-08 19:00:19 status_changed: 2015-11-08 18:54:36 type: article metadata_visibility: show title: Андрагогіка як теоретична основа сучасної післядипломної освіти language: ukraine abstract: У статті з’ясовано специфіку андрагогічної моделі освіти дорослих та сутність андрагогіки як інтегративної й міждисциплінарної галузі знання. Представлено основні відмінності в суб’єктних позиціях учасників освітнього процесу при навчанні дорослих та учнів загальноосвітніх навчальних закладів, на підставі чого обґрунтовано відмінності між андрагогічним і суто педагогічним підходами до навчання дорослих. Сформульовано висновок про необхідність побудови андрагогічної моделі навчання на сукупності провідних принципів, які забезпечують ефективність освіти дорослих. creators_name: Косигіна, О. В. ispublished: pub subjects: LC5201 divisions: sch_met full_text_status: public note: ISBN: 978-83-65207-39-5 date: 2015 date_type: published publication: Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej "Pedagogika. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki (30.09.2015 - 01.10.2015) publisher: Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour» pagerange: 44-51 refereed: TRUE citation: Косигіна, О. В. (2015) Андрагогіка як теоретична основа сучасної післядипломної освіти. Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej "Pedagogika. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki (30.09.2015 - 01.10.2015). с. 44-51. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19246/1/zbornik_45_3_Poznan_30_09_2015.pdf