eprintid: 1928 rev_number: 33 eprint_status: archive userid: 23 dir: disk0/00/00/19/28 datestamp: 2008-11-11 10:21:07 lastmod: 2015-08-14 17:25:21 status_changed: 2008-11-11 10:21:07 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Взаємодія вербальних та невербальних засобів мотивації англомовної гендерно адресованої реклами language: ukraine abstract: У статті розглянуто раціональну та емоційну мотивацію гендерно адресованої англомовної реклами. Реалізація мотивації здійснюється на основі аргументем й інформем, виражених. creators_name: Малишенко, А. О. ispublished: pub subjects: PE full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 34 pagerange: 181-184 refereed: TRUE citation: Малишенко, А. О. (2007) Взаємодія вербальних та невербальних засобів мотивації англомовної гендерно адресованої реклами. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 181-184. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1928/1/9.pdf