eprintid: 1934 rev_number: 34 eprint_status: archive userid: 18 dir: disk0/00/00/19/34 datestamp: 2008-11-11 10:19:19 lastmod: 2015-08-14 17:26:15 status_changed: 2008-11-11 10:19:19 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти language: ukraine abstract: статті аналізуються навчально-дисциплінуюча та особистісно-спрямована педагогічні парадигми як підґрунтя традиційного та гуманістичного підходів у організації навчально-виховного процесу. creators_name: Брандес, В. М. creators_name: Вірковський, А. П. creators_name: Вознюк, В. О. creators_name: Романенко, Є. М. ispublished: pub subjects: LB2300 full_text_status: public date: 2000 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 6 pagerange: 240-244 refereed: TRUE citation: Брандес, В. М., Вірковський, А. П., Вознюк, В. О., Романенко, Є. М. (2000) Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). с. 240-244. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1934/1/00bvmspo.pdf