eprintid: 19369 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 4431 dir: disk0/00/01/93/69 datestamp: 2015-11-17 10:20:10 lastmod: 2015-11-17 10:24:26 status_changed: 2015-11-17 10:20:10 type: article metadata_visibility: show contact_email: ped.innov@gmail.com title: Толерантність: від епохи Відродження до сьогодення language: ukraine abstract: У статті показана зміна семантики поняття «толерантність» у зв’язку з плином часу і трансформацією соціальних стосунків (від принципу, який врівноважував відносини представників різних релігійних конфесій до мистецтва визнавати іншого як рівноправного). Розглянуто тлумачення даної категорії з точки зору соціології, етики, політології, психології та педагогіки. Визначено змістове наповнення категорії «толерантність» не тільки як якості особистості, а й стану, що передбачає прояв розуміння, визнання, прийняття іншого. Охарактеризовані види толерантності (міжособистісну, соціальну, національну, віротерпимість, гендерну, вікову, расову, географічну, міжкласову, фізіологічну, сексуальну, маргінальну). З’ясовано суть протилежної дефініції – інтолерантність, розкрито форми її прояву та проаналізовано причини формування. creators_name: Максимова, О. О. creators_id: ped.innov@gmail.com ispublished: pub subjects: LB1501 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Серія 11. number: 20 pagerange: 172-180 refereed: TRUE referencetext: Толерантність: від епохи Відродження до сьогодення // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – Вип. 20. – С. 172-180. citation: Максимова, О. О. (2015) Толерантність: від епохи Відродження до сьогодення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Серія 11. (20). с. 172-180. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19369/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F4.pdf