eprintid: 19412 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 3566 dir: disk0/00/01/94/12 datestamp: 2015-11-23 10:48:26 lastmod: 2015-11-23 15:10:24 status_changed: 2015-11-23 10:48:26 type: article metadata_visibility: show title: Змішане навчання як основа формування ІКТ-компетентності вчителя language: ukraine abstract: В статті висвітлюється актуальна проблема формування ІКТ-компетентності вчителя у моделі змішаного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах (ЗНЗ). Визначене поняття моделі змішаного навчання, висвітлені переваги та недоліки його використання у навчальному процесі ЗНЗ, описані аспекти формування ІКТ-компетентності вчителя в цій моделі навчання. interacttype: expositive learntype: narrativetext semdensity: low creators_name: Кривонос, О. М. creators_name: Коротун, О. В. creators_id: krypton@zu.edu.ua ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2015-10-26 date_type: published publication: Наукові записки number: 8 publisher: Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка pagerange: 19-23 refereed: TRUE issn: 978-966-7406-67-7 referencetext: 1. Биков В.Ю. Сучасні завдання інформатизації освіти / В.Ю. Биков // Інформаційні технології і засоби навчання : електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс] / Ін-т інформ. технологій і засобів навчання АПН України; Ун-т менеджменту освіти АПН України; гол. ред. : В.Ю. Биков. - 2010. -№1(15) . 2. Желнова Е.В. 8 этапов смешанного обучения (обзор статьи «Missed Steps» Дарлин Пейнтер // Training & Development). URL: http://www.obs.ru/ interest/publ/?thread=57. 3. Кривонос О.М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні: навч. посібник / Кривонос О.М. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. - 182 с. 4. Кун К. E-Learning - ^лектронное обучение // Информатика и образование. - 2006. - №10. - С.16-18 5. Кухаренко В.М. Змішане навчання. Вебінар. [Електронний ресурс] /Володимир Миколайович Кухаренко/ - Режим доступу: http://www.wiziq.com/online-class/2190095-intel-blended. 6. Логинова А. В. Смешанное обучение: причини нежелания преподавателей использовать современньїе технологии в образовательном процессе [Текст] / А. В. Логинова // Молодой учений. — 2015. — №11. — С. 1399-1402. 7. Наказ МОНУ від 01.10.2012р. №1060 «Про затвердження положення про електронні освітні ресурси». 8. Спірін О.М. Інформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності як компоненти системи професійно-спеціалізованих компетентностей вчителя інформатики // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2009. - №5(13). - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/ article/view/183/169#.Ve3Q6 SXtlB c 9. Graham, C.R. (2005). Blended learning system: Definition, current trends and future direction. In: Bonk, C.J., Graham, C.R. (eds.) Handbook of Blended Learning: Global Perspectives, Local Designs, pp.3-21. Pfeiffer, San Francisco. 10. Moebs, S. & Weibelzahl, S. (2006). Towards a good mix in blended learning for small and medium sized enterprises - Outline of a Delphi Study. Proceedings of the Workshop on Blended Learning and SMEs held in conjuction with the 1stEuropean Conference on Technology Enhancing Learning Crete, Greece, pp 1 -6. citation: Кривонос, О. М., Коротун, О. В. (2015) Змішане навчання як основа формування ІКТ-компетентності вчителя. Наукові записки (8). с. 19-23. ISSN 978-966-7406-67-7 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19412/1/Kryvonos.pdf