eprintid: 19440 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 65 dir: disk0/00/01/94/40 datestamp: 2015-11-24 12:39:53 lastmod: 2015-11-24 12:47:52 status_changed: 2015-11-24 12:39:53 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до проведення шкільного хімічного експерименту language: ukraine abstract: У статті розглянуто педагогічні умови поліпшення професійної підготовки майбутніх вчителів хімії у ВНЗ. Визна- чено можливості використання блок-схем в експериментально-методичній підготовці студентів. Проаналізовано практикуми хімічних дисциплін та їх можливості із забезпечення базової експериментально-методичної підго- товки студентів до вчительської діяльності. Досліджено ефективність використання безперервної експеримен- тально-методичної підготовки для забезпечення сформованості вмінь майбутніх вчителів проводити всі види шкільного хімічного експерименту. Визначено шляхи модернізації традиційних методичних прийомів (метод мікровикладання) в сучасних умовах інформатизації. creators_name: Анічкіна, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_che full_text_status: public date: 2015-08 date_type: published publication: Молодий вчений number: 8(23) publisher: Видавничий дім «Гельветика» pagerange: 102-105 refereed: TRUE issn: 2304-5809 citation: Анічкіна, О. В. (2015) Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до проведення шкільного хімічного експерименту. Молодий вчений (8(23)). с. 102-105. ISSN 2304-5809 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19440/1/Anichkina_8_23_2015.pdf