%0 Journal Article %@ 978-617-7265-32-9 %A Саух, П. Ю. %D 2015 %F zu2:19479 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Міжнародна науково-теоретична конференція, 1-2 жовтня 2015 року : [матеріали доповідей та виступів] %K Толерантність, полікультурна освіта, культурно-історична пам’ять, культурно-історичний нарцисизм, демократично-егалітарна політика. %P 273-278 %T Толерантність як цінність в системі полікультурної освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/19479/ %X У статті обґрунтовується нова архітектоніка полікультурної освіти, центром якої є життєдайна парадигма особистості, пронизана принципами толерантності. У зв’язку з цим виокремлюються п’ять найважливіших методологічних стратегій полікультурної освіти, які виступають її орієнтирами й живильним джерелом гармонії людського й культурного багатоманіття. Окреслені нагальні проблеми реалізації проекту полікультурної освіти в Україні, які заважають гармонізації суспільного життя та процесам міжкультурного діалогу і взаєморозуміння.