eprintid: 1948 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 60 dir: disk0/00/00/19/48 datestamp: 2008-11-11 10:26:41 lastmod: 2015-08-14 17:27:55 status_changed: 2008-11-11 10:26:41 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Готовність майбутніх учителів іноземних мов до здійснення диференційованого підходу – актуальна проблема практики професійного навчання у вузі language: ukraine abstract: Стаття акцентуалізує проблему формування готовності до здійснення диференційованого підходу майбутніх учителів іноземних мов. Автором визначений компонентний склад даного виду готовності та окреслені можливі шляхи її формування у процесі професійної підготовки учителів цієї спеціальності. creators_name: Гуманкова, О. С. ispublished: pub subjects: LB2300 full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 37 pagerange: 103-106 refereed: TRUE citation: Гуманкова, О. С. (2008) Готовність майбутніх учителів іноземних мов до здійснення диференційованого підходу – актуальна проблема практики професійного навчання у вузі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 103-106. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1948/1/10.pdf