relation: http://eprints.zu.edu.ua/19558/ title: Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці creator: Загурська, І. С. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB2300 Вища освіта description: У статті розглядається проблема розвитку соціальної рефлексії та референтних відносин, як її складової, з метою виділення основних напрямків розвитку здібностей та специфіки надання ціннісної підтримки. Виявлено, що однією з умов розвитку здібностей є їх постійне, обґрунтоване, розгорнуте оцінювання референтними особами. Діяльність для молодших школярів стає значимою, якщо успіхи у ній поціновуються, і навпаки, значимість успіху визначається рівнем значимості діяльності. Обґрунтовується, що високий рівень рефлексії соціальних стосунків та наявність референтних осіб, які підтримують суб’єктивно значимі для дитини вміння, є важливою передумовою розвитку здібностей. publisher: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/19558/1/%D0%B7%D0%90%D0%93%D0%A3%D0%A0%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90%D0%86%20%D0%93.pdf identifier: Загурська, І. С. (2015) Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 86-93. language: ukraine