eprintid: 19558 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/01/95/58 datestamp: 2015-12-17 13:38:19 lastmod: 2015-12-17 13:38:19 status_changed: 2015-12-17 13:38:19 type: article metadata_visibility: show title: Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці language: ukraine abstract: У статті розглядається проблема розвитку соціальної рефлексії та референтних відносин, як її складової, з метою виділення основних напрямків розвитку здібностей та специфіки надання ціннісної підтримки. Виявлено, що однією з умов розвитку здібностей є їх постійне, обґрунтоване, розгорнуте оцінювання референтними особами. Діяльність для молодших школярів стає значимою, якщо успіхи у ній поціновуються, і навпаки, значимість успіху визначається рівнем значимості діяльності. Обґрунтовується, що високий рівень рефлексії соціальних стосунків та наявність референтних осіб, які підтримують суб’єктивно значимі для дитини вміння, є важливою передумовою розвитку здібностей. keywords: соціальна рефлексія, референтна особа, розвиток здібностей, ціннісна підтримка, розгорнуте оцінювання, значимість діяльності. creators_name: Загурська, І. С. creators_id: inna_zagurska78@mail.ru ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості" volume: 4 number: 11 publisher: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України pagerange: 86-93 refereed: TRUE citation: Загурська, І. С. (2015) Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 86-93. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19558/1/%D0%B7%D0%90%D0%93%D0%A3%D0%A0%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90%D0%86%20%D0%93.pdf