%0 Journal Article %A Кирильчук, І. В. %D 2015 %F zu2:19559 %I Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України %J Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості" %K цінності, здібності, учіннєві здібності, регуляція, компенсація, суб’єкт навчальної діяльності, підлітковий вік. %N 11 %P 334-341 %T Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці %U http://eprints.zu.edu.ua/19559/ %V 4 %X У статті аналізуються підходи до дослідження проблеми розвитку учіннєвих здібностей підлітків у ціннісному контексті. Здібності одночасно розглядаються і як засоби індивідуалізації, і як ресурси розвитку особистості підлітка. Описуються результати порівняльного аналізу суб’єктивного відображення здібностей у ціннісній свідомості п’ятикласників та семикласників.