eprintid: 19560 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 1659 dir: disk0/00/01/95/60 datestamp: 2015-12-17 09:17:17 lastmod: 2016-10-03 09:16:50 status_changed: 2015-12-17 09:17:17 type: monograph metadata_visibility: show title: Методологія і теорія розвивального навчання математики language: ukraine abstract: У монографії розкрито теоретико-методологічні засади, обгрунтовано теорію розвивального навчання математики, що включає: психологію математичних здібностей, концепцію моделі навчально-математичної діяльності і теорію задач; зміст і структуру рефлексії процесу учіння математики; вчення про суб’єкт учіння та стилі навчання; мету, цілі, завдання, системотвірне поняття та особливості змісту навчання; дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності, професійно-особистісні якості вчителя та концепцію моделі педагогічної діяльності. Розрахована на науковців-педагогів, викладачів-методистів, учителів математики, магістрантів педагогічних і класичних університетів. interacttype: mixed creators_name: Семенець, С. П. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 subjects: QA divisions: sch_man full_text_status: public monograph_type: manual date: 2015-08-05 date_type: published publisher: Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2015 pages: 236 citation: Семенець, С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики. Керівництво. Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2015. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19560/1/Semenets_Metodologiya_rozvyvalnogo_navch.pdf