relation: http://eprints.zu.edu.ua/19562/ title: Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття creator: Мазяр, О. В. subject: LB Теорія і практика освіти description: Історико-психологічний аналіз показав, що в кінці ХІХ – на початку ХХ століття були окреслені основні підходи до проблеми обдарованості. В межах психології індивідуальності вченими здійснено типологізацію обдарованих осіб, визначена роль пізнавальних процесів, встановлено місце особистісних якостей у розвитку здібностей. При дотриманні деяких помилкових положень вченими подекуди достатньо виважено оцінювалась роль спадковості у формуванні обдарованості. Сформульовані концепції обдарованості здебільшого формувалися в межах емпіричного підходу і вирізнялися ґрунтовним аналізом окремих випадків. publisher: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/19562/1/%D0%BC%D0%90%D0%97%D0%AF%D0%A0.pdf identifier: Мазяр, О. В. (2015) Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 166-173. language: ukraine