%0 Journal Article %A Майстренко, Т. М. %D 2015 %F zu2:19563 %I Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України %J Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості" %K академічна обдарованість, регуляція, рефлексія, уміння, цінності, ціннісна регуляція, навчальна діяльність. %N 11 %P 352-359 %T Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів %U http://eprints.zu.edu.ua/19563/ %V 4 %X У статті розглядаються результати дослідження ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів з ознаками академічної обдарованості. Студентам цієї групи переважно притаманний суб’єктно-ціннісний рівень регуляції. Діяльнісно-операційний компонент рефлексії здібностей характеризується збільшенням кількості учбово-професійних умінь, підвищенням здатності до операціоналізації умінь та професійною направленістю розвитку умінь. Зростає рівень референтності професійного оточення. Конструкти ціннісної свідомості відображають особливості учбово-професійної діяльності. З’являються суб’єктні цінності, які є основою ціннісної регуляції навчальної діяльності.