eprintid: 19563 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/01/95/63 datestamp: 2015-12-17 13:42:06 lastmod: 2015-12-17 13:42:06 status_changed: 2015-12-17 13:42:06 type: article metadata_visibility: show title: Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів language: ukraine abstract: У статті розглядаються результати дослідження ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів з ознаками академічної обдарованості. Студентам цієї групи переважно притаманний суб’єктно-ціннісний рівень регуляції. Діяльнісно-операційний компонент рефлексії здібностей характеризується збільшенням кількості учбово-професійних умінь, підвищенням здатності до операціоналізації умінь та професійною направленістю розвитку умінь. Зростає рівень референтності професійного оточення. Конструкти ціннісної свідомості відображають особливості учбово-професійної діяльності. З’являються суб’єктні цінності, які є основою ціннісної регуляції навчальної діяльності. keywords: академічна обдарованість, регуляція, рефлексія, уміння, цінності, ціннісна регуляція, навчальна діяльність. creators_name: Майстренко, Т. М. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості" volume: 4 number: 11 publisher: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України pagerange: 352-359 refereed: TRUE citation: Майстренко, Т. М. (2015) Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 352-359. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19563/1/%D0%9C%D0%90%D0%99%D0%A1%D0%A2%D0%A0%D0%95%D0%9D%D0%9A%D0%9E.pdf