relation: http://eprints.zu.edu.ua/19564/ title: Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці creator: Никончук, Н. О. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB2300 Вища освіта description: В статті представлені результати емпіричного дослідження рефлексії проградієнтності здібностей учнів початкових класів. Сформульовано визначення поняття «рефлексія проградієнтності здібностей». Описано динаміку рефлексії проградієнтності здібностей у молодшому шкільному віці. Виокремлено етапи альтернативної та проградієнтної рефлексії здібностей. Описано тенденції в оцінюванні дітьми власних досягнень та досягнень референтних осіб: тенденцію до більш диференційованого оцінювання вмінь у порівнянні з якостями, тенденцію до вищого оцінювання власних досягнень в умовах соціального порівняння, тенденцію до знецінювання досягнень осіб з найближчого соціального оточення. publisher: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/19564/1/%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A7%D0%A3%D0%9A%D0%93.pdf identifier: Никончук, Н. О. (2015) Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 209-218. language: ukraine