eprintid: 19564 rev_number: 23 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/01/95/64 datestamp: 2015-12-17 13:42:48 lastmod: 2015-12-17 13:42:48 status_changed: 2015-12-17 13:42:48 type: article metadata_visibility: show title: Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці language: ukraine abstract: В статті представлені результати емпіричного дослідження рефлексії проградієнтності здібностей учнів початкових класів. Сформульовано визначення поняття «рефлексія проградієнтності здібностей». Описано динаміку рефлексії проградієнтності здібностей у молодшому шкільному віці. Виокремлено етапи альтернативної та проградієнтної рефлексії здібностей. Описано тенденції в оцінюванні дітьми власних досягнень та досягнень референтних осіб: тенденцію до більш диференційованого оцінювання вмінь у порівнянні з якостями, тенденцію до вищого оцінювання власних досягнень в умовах соціального порівняння, тенденцію до знецінювання досягнень осіб з найближчого соціального оточення. keywords: молодший шкільний вік, здібності, рефлексія, рефлексія проградієнтності здібностей, оцінювання. creators_name: Никончук, Н. О. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості" volume: 4 number: 11 publisher: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України pagerange: 209-218 refereed: TRUE citation: Никончук, Н. О. (2015) Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 209-218. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19564/1/%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A7%D0%A3%D0%9A%D0%93.pdf