relation: http://eprints.zu.edu.ua/19566/ title: Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії creator: Тичина, І. М. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB2300 Вища освіта description: У статті описуються особливості рефлексії розвитку здібностей та їх відображення у ціннісній свідомості осіб, для яких зміна професії є проявом творчої моделі саморозвитку. Здібності розглядаються як ресурси розвитку людини, які за умови усвідомлення їх ціннісності у досягненні успіху стають внутрішніми регуляторами поведінки і діяльності людини. Показано, що особливостями рефлексії розвитку здібностей у процесі професійної переорієнтації людей із творчою спрямованістю є усвідомлення значної кількості професійних умінь та здібностей; усвідомлення творчих здібностей, які є універсальними за функціональним застосуванням; усвідомлення значимості розвитку власних здібностей у близькій і далекій перспективі; усвідомлення важливості вміти використовувати свій набір здібностей у різних сферах життя. publisher: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/19566/1/%D0%A2%D0%98%D0%A7%D0%98%D0%9D%D0%90.pdf identifier: Тичина, І. М. (2015) Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 263-273. language: ukraine