eprintid: 19633 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/01/96/33 datestamp: 2015-12-22 13:42:56 lastmod: 2015-12-22 13:42:56 status_changed: 2015-12-22 13:42:56 type: article metadata_visibility: show title: Міжособистісна взаємодія у групах підлітків та шляхи її оптимізації language: ukraine creators_name: Дмитрієва, С. М. creators_name: Андрушко, Л. В. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2015-05-14 date_type: published publication: Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали девятої міжнародної наукво-практичної конференції publisher: Вид-во ЖФ КІБІТ pagerange: 26-29 refereed: TRUE referencetext: 1. Заброцький М.М. Вікова психологія: Навч. посібник. – К.: МАУП , 1998. – 92 с. 2. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посібник / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін. - К.: Просвіта, 2001. – 416 с. 3. Заїка В.Є., Рєпкін В.В., Рєпкіна Г.В. Навчальна діяльність школярів: рівні сформованості її компонентів (Закінчення) // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. - № 2. – С. 61-62. 4. Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Під ред. Л.М. Проколієнко; Упор. В.В. Андрієвська, Г.О. Балл, О.Т. Губко, О.В. Проскура. – К.: Рад.шк., 1989. – 216 с. 5. Краткий психологический словарь / Под общ. ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. - Ростов н/Д.: Феникс, 1999. - C. 211-212. 6. Немов Р.С. Психология: учебн. для студ. высш. пед. учебн. заведений: в 3 кн. – М.: Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2004. – Кн.1. Общие основы психологии. – 687 с. 7. http://vashpsixolog.ru/psychodiagnostic-school-psychologist. citation: Дмитрієва, С. М., Андрушко, Л. В. (2015) Міжособистісна взаємодія у групах підлітків та шляхи її оптимізації. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали девятої міжнародної наукво-практичної конференції. с. 26-29. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19633/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D1%96%D1%94%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D0%A1.%D0%9C.%2C%20%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE%20%D0%9B.%D0%92..pdf