relation: http://eprints.zu.edu.ua/19652/ title: Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу creator: Вікарчук, О. І. creator: Сахненко, А. О. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Розглянуто сучасний рівень формування соціально-економічної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень. publisher: ЖНАУ date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/19652/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F__%D0%90%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B8.pdf identifier: Вікарчук, О. І., Сахненко, А. О. (2015) Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. с. 25-34. language: ukraine