%0 Journal Article %A Вікарчук, О. І. %A Сахненко, А. О. %D 2015 %F zu2:19652 %I ЖНАУ %J Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу %K маркетинг, маркетингове дослідження, соціальна відповідальність, економічна відповідальність, підприємство. %P 25-34 %T Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу %U http://eprints.zu.edu.ua/19652/ %X Розглянуто сучасний рівень формування соціально-економічної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень.