eprintid: 19652 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/96/52 datestamp: 2015-12-23 07:35:07 lastmod: 2015-12-23 07:35:07 status_changed: 2015-12-23 07:35:07 type: article metadata_visibility: show title: Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу language: ukraine abstract: Розглянуто сучасний рівень формування соціально-економічної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень. keywords: маркетинг, маркетингове дослідження, соціальна відповідальність, економічна відповідальність, підприємство. creators_name: Вікарчук, О. І. creators_name: Сахненко, А. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу publisher: ЖНАУ pagerange: 25-34 refereed: TRUE citation: Вікарчук, О. І., Сахненко, А. О. (2015) Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. с. 25-34. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19652/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F__%D0%90%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B8.pdf