eprintid: 19887 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 299 dir: disk0/00/01/98/87 datestamp: 2016-01-15 11:14:16 lastmod: 2016-01-15 11:14:16 status_changed: 2016-01-15 11:14:16 type: article metadata_visibility: show title: Ефективність використання елементів еротики у рекламі language: ukraine keywords: реклама, еротизм, лібідо, базові потреби creators_name: Кириченко, В. В. creators_name: Божук, Інна creators_id: viklive@yandex.ru ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2015-12 date_type: published publication: Прикладні психології аспекти особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. number: 1 publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 100-102 refereed: TRUE citation: Кириченко, В. В., Божук, Інна (2015) Ефективність використання елементів еротики у рекламі. Прикладні психології аспекти особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. (1). с. 100-102. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19887/1/%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%92.%20%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8%20%D1%83%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D1%96.pdf