eprintid: 19902 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 1659 dir: disk0/00/01/99/02 datestamp: 2016-01-15 18:03:14 lastmod: 2016-10-03 09:23:31 status_changed: 2016-01-15 18:03:14 type: article metadata_visibility: show title: Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики language: ukraine abstract: У роботі визначено системотвірне поняття, розкрито засадничі вимоги до змісту розвивального навчання математики, що забезпечують досягнення цілей особистісного розвитку суб’єктів навчально-математичної діяльності. За результатами змістово-теоретичного аналізу сформульовано основні концептуальні положення розвивального навчання математики. keywords: системотвірне поняття, математична модель, зміст навчання, розвивальне навчання математики. creators_name: Семенець, С. П. ispublished: pub subjects: BF subjects: LB2300 subjects: QA divisions: sch_man full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць number: 46 publisher: ДВНЗ «Криворізький національний університет» pagerange: 207-212 refereed: TRUE issn: 2304-4470 citation: Семенець, С. П. (2015) Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (46). с. 207-212. ISSN 2304-4470 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19902/1/Semenets_Systemotvirne_ponyattya1.pdf