relation: http://eprints.zu.edu.ua/1994/ title: Французька філософія позитивізму XIX століття про місце людини в педагогічному процесі creator: Харченко, Т. Г. subject: B Філософія (Загальне) description: У статті зроблено спробу дослідити, якими були погляди представників французької філософії позитивізму на людину та її місце в педагогічному процесі. Доведено, що людина виступає одночасно об’єктом і суб’єктом зазначеного процесу. Її об’єктність обумовлена ідеєю "прогресу як істинно основного догмата людського життя", а суб’єктність – інтелектуальною еволюцією людини, яка забезпечує її активність у пізнавальній діяльності. date: 2008 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/1994/1/25.pdf identifier: Харченко, Т. Г. (2008) Французька філософія позитивізму XIX століття про місце людини в педагогічному процесі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 90-94. language: ukraine