eprintid: 1994 rev_number: 30 eprint_status: archive userid: 60 dir: disk0/00/00/19/94 datestamp: 2008-11-04 11:57:16 lastmod: 2015-08-14 17:34:06 status_changed: 2008-11-04 11:57:16 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Французька філософія позитивізму XIX століття про місце людини в педагогічному процесі language: ukraine abstract: У статті зроблено спробу дослідити, якими були погляди представників французької філософії позитивізму на людину та її місце в педагогічному процесі. Доведено, що людина виступає одночасно об’єктом і суб’єктом зазначеного процесу. Її об’єктність обумовлена ідеєю "прогресу як істинно основного догмата людського життя", а суб’єктність – інтелектуальною еволюцією людини, яка забезпечує її активність у пізнавальній діяльності. creators_name: Харченко, Т. Г. creators_id: phrg.lnpu@mail.ru ispublished: pub subjects: B1 full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 37 pagerange: 90-94 refereed: TRUE citation: Харченко, Т. Г. (2008) Французька філософія позитивізму XIX століття про місце людини в педагогічному процесі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 90-94. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1994/1/25.pdf