eprintid: 19947 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/01/99/47 datestamp: 2016-01-19 11:58:16 lastmod: 2016-01-19 11:58:16 status_changed: 2016-01-19 11:58:16 type: article metadata_visibility: show title: Психологічні особливості споживчої поведінки молоді language: ukraine abstract: Кожного дня ми можемо спостерігати те, що ринок товарів збільшується новою продукцією, починаючи від товарів повсякденного попиту(продукти харчування, ліки) до товарів елітного класу (товари відомих фірм-виробників). Напевне чи не кожен українець прагне купувати товари найкращої якості. creators_name: Кириченко, В. В. creators_name: Яцинюк, Д. creators_id: viklive@yandex.ru ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Прикладні аспекти психології особистісного зростання. number: 1 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 57-60 refereed: TRUE citation: Кириченко, В. В., Яцинюк, Д. (2015) Психологічні особливості споживчої поведінки молоді. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. (1). с. 57-60. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19947/1/%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%AF%D1%86%D0%B8%D0%BD%D1%8E%D0%BA.pdf