eprintid: 19950 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/01/99/50 datestamp: 2016-01-19 11:59:51 lastmod: 2016-10-05 09:27:32 status_changed: 2016-01-19 11:59:51 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз результатів дослідження прояву шкільної тривожності молодших школярів з різнем рівнем навчальної успішності language: ukraine abstract: Останнім часом, кількість дітей, у яких спостерігається наявність шкільної тривожності істотно збільшилося. Оскільки саме навчання є провідною діяльністю у дітей молодшого шкільного віку, то перехід дитини до статусу школяра зазвичай може супроводжуватися тривожністю. Це пов‘язано з тим, що відбувається зміна звичайного способу життя, нові незвичні навантаження, серйозна розумова праця. Дитині потрібно призвичаїтися до нового колективу, вимог вчителя до необхідності старанно і цілеспрямовано навчатися. creators_name: Котлова, Л. О. creators_name: Бродовська, А. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Прикладні аспекти психології особистісного зростання number: 1 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 47-48 refereed: TRUE citation: Котлова, Л. О., Бродовська, А. (2015) Аналіз результатів дослідження прояву шкільної тривожності молодших школярів з різнем рівнем навчальної успішності. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). с. 47-48. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19950/1/%D0%9A%D0%BE%D1%82%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%91%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf