eprintid: 19974 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/01/99/74 datestamp: 2016-01-20 10:59:41 lastmod: 2016-01-20 10:59:41 status_changed: 2016-01-20 10:59:41 type: article metadata_visibility: show title: Вікові особливості сприймання політичної реклами language: ukraine abstract: Щосекунди навколишній світ посилає нам сотні тисяч сигналів, які фіксуються нашими органами чуття. Але ми сприймаємо лише маленьку долю усього того, що відбувається навкруги. Ранніми дослідженнями особливостей людського сприймання займалися О. Леонтьєв, А. Петровський, В. Вундт, Г. Мюллер, Е.Тітченер та інші. Останнім часом особливо актуальною є проблема сприймання, адже вона має широке прикладне значення. Зокрема, популярними стали дослідження особливостей сприймання політичних образів. creators_name: Савиченко, О. М. creators_name: Манілов, Ю. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Прикладні аспекти психології особистісного зростання number: 1 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 71-74 refereed: TRUE citation: Савиченко, О. М., Манілов, Ю. (2015) Вікові особливості сприймання політичної реклами. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). с. 71-74. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/19974/1/%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%B2.pdf