eprintid: 20034 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/00/34 datestamp: 2016-01-22 15:27:50 lastmod: 2016-01-22 15:27:50 status_changed: 2016-01-22 15:27:50 type: article metadata_visibility: show title: Психолого-педагогічні особливості використання дитячих періодичних видань у навчально-виховному процесі початкової школи language: ukraine abstract: У статті проаналізовано психолого-педагогічні особливості використання дитячих періодичних видань у навчально-виховному процесі початкової школи. Розглянуто психологічні вимоги до часописів відповідно до певної вікової аудиторії (змістове навантаження, ілюстративність, жанрова різноманітність наповнення видання). Акцентовано увагу на вимогах нормативних документів про творення та використання дитячої періодики. Досліджено педагогічні рекомендації щодо застосування преси для школярів у процесі навчання. keywords: дитячі періодичні видання, психолого-педагогічні особливості видань для дітей,навчально-виховний процес початкової школи. creators_name: Марущак, О. М. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Народна освіта. Наукове електронне фахове видання. pagerange: 1-6 refereed: TRUE citation: Марущак, О. М. (2015) Психолого-педагогічні особливості використання дитячих періодичних видань у навчально-виховному процесі початкової школи. Народна освіта. Наукове електронне фахове видання.. с. 1-6. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20034/1/2015%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%87%D0%BD%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D0%B8%D1%85%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C%20%D1%83%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%20%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8.pdf