%0 Journal Article %A Гордієнко, О. А. %D 2014 %F zu2:20035 %I Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя %J Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. – Психолго-педагогічні науки %K словотвір, морфемна структура слова, словотвірна основа, похідна основа, морфемно-аналітичні уміння, розвиток мовлення учнів, збагачення словника учнів, мовленнєвий підхід до вивчення словотвору. %N 3 %P 151-155 %T Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах %U http://eprints.zu.edu.ua/20035/ %X У статті розглянуто актуальні проблеми вивчення морфемної будови слова на уроках рідної мови в початкових класах в аспекті його розвивальних можливостей для учнів. Розв’язання означених проблем є досить актуальним для формування професійних умінь студентів – майбутніх учителів початкової школи у викладанні рідної мови. Розкрито актуальність висвітлення означених проблем, проаналізовано їх місце в сучасних лінгвометодичних дослідженнях. З метою надання методичної допомоги студентам описано спеціальні вправи, які реалізовують розвивальну спрямованість уроків вивчення словотвору. Також зроблено висновки та окреслено перспективи подальшого дослідження в означеній галузі.