eprintid: 20035 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/00/35 datestamp: 2016-01-22 15:28:05 lastmod: 2016-01-22 15:31:36 status_changed: 2016-01-22 15:28:05 type: article metadata_visibility: show title: Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах language: ukraine abstract: У статті розглянуто актуальні проблеми вивчення морфемної будови слова на уроках рідної мови в початкових класах в аспекті його розвивальних можливостей для учнів. Розв’язання означених проблем є досить актуальним для формування професійних умінь студентів – майбутніх учителів початкової школи у викладанні рідної мови. Розкрито актуальність висвітлення означених проблем, проаналізовано їх місце в сучасних лінгвометодичних дослідженнях. З метою надання методичної допомоги студентам описано спеціальні вправи, які реалізовують розвивальну спрямованість уроків вивчення словотвору. Також зроблено висновки та окреслено перспективи подальшого дослідження в означеній галузі. keywords: словотвір, морфемна структура слова, словотвірна основа, похідна основа, морфемно-аналітичні уміння, розвиток мовлення учнів, збагачення словника учнів, мовленнєвий підхід до вивчення словотвору. creators_name: Гордієнко, О. А. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. – Психолго-педагогічні науки number: 3 publisher: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя pagerange: 151-155 refereed: TRUE citation: Гордієнко, О. А. (2014) Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. – Психолго-педагогічні науки (3). с. 151-155. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20035/1/C%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B4%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2C%20%D0%9D%D0%B6%D0%B8%D0%BD.pdf