%0 Journal Article %A Чупріна, О. В. %D 2014 %F zu2:20045 %I К. %J Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Кіровоград 9 – 10 квітня 2014 року) %K технологія, мультимедіа, початкова школа, психологічні особливості учня %P 193-195 %T Використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі у площині педагогічної психології %U http://eprints.zu.edu.ua/20045/ %X Будь-яка система навчання припускає наявність як позитивних, так і негативних аспектів. Використання мультимедійних технологій в початковій школі припускає в основному орієнтування на ігрові форми, на роботу з програмним забезпеченням ігрового й навчально-тренувального характеру. Зрозуміло, що ігрова навчальна діяльність є дуже привабливою для молодших школярів. Але комп'ютерна ігрова і навчальна види діяльності мають деяку специфіку.