eprintid: 2005 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 56 dir: disk0/00/00/20/05 datestamp: 2008-11-09 08:46:20 lastmod: 2015-08-14 17:37:46 status_changed: 2008-11-09 08:46:20 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Особливості педагогічної позиції в умовах особистісно орієнтованої освіти language: ukraine abstract: Представлено розуміння духовності як екзистенційної характеристики людини, її сутнісного атрибуту. Обґрунтовується, що особистісно орієнтована освіта вимагає від учителя педагогічної позиції, характерної саме для діалогічної взаємодії учасників педагогічного процесу, показано, що в основі лежить трансцендентне переживання, яке надає людині відчуття власної цілісності. creators_name: Заброцький, М. М. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2003 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 13 pagerange: 246-248 refereed: TRUE citation: Заброцький, М. М. (2003) Особливості педагогічної позиції в умовах особистісно орієнтованої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 246-248. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2005/1/03zmmooo.pdf