%0 Journal Article %A Прус, А. В. %D 2013 %F zu2:20175 %I Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія %J Педагогічний дискурс %K Математична компетентність, компетентнісний підхід, суспільно- гуманітарний напрям, прикладна спрямованість математики. %N 14 %P 372-376 %T Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму %U http://eprints.zu.edu.ua/20175/ %X У статті розглянуто зміст та обсяг понять компетенція, компетентність,математична компетентність, компетентнісний підхід; проаналізовано окремі особливості сприймання математики гуманітаріями; з’ясовано особливості реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики учнів класів суспільно-гуманітарного напряму, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації; акцентовано на прикладній спрямованості математики як дієвому засобі формування математичної компетентності учнів класів суспільно-гуманітарного напряму