eprintid: 20175 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 1659 dir: disk0/00/02/01/75 datestamp: 2016-02-05 13:54:19 lastmod: 2016-10-03 12:00:52 status_changed: 2016-02-05 13:54:19 type: article metadata_visibility: show title: Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму language: ukraine abstract: У статті розглянуто зміст та обсяг понять компетенція, компетентність,математична компетентність, компетентнісний підхід; проаналізовано окремі особливості сприймання математики гуманітаріями; з’ясовано особливості реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики учнів класів суспільно-гуманітарного напряму, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації; акцентовано на прикладній спрямованості математики як дієвому засобі формування математичної компетентності учнів класів суспільно-гуманітарного напряму keywords: Математична компетентність, компетентнісний підхід, суспільно- гуманітарний напрям, прикладна спрямованість математики. creators_name: Прус, А. В. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA divisions: sch_mat full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Педагогічний дискурс number: 14 publisher: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія pagerange: 372-376 refereed: TRUE citation: Прус, А. В. (2013) Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму. Педагогічний дискурс (14). с. 372-376. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20175/1/peddysk_2013_14_79.pdf