%0 Thesis %9 Автореферат %A Підгурська, В. Ю. %B кафедра філології і лінгводидактики %D 2011 %F zu2:20190 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %K формування, мовнокомунікативні вміння, педагогічна практика, українськомовне навчання, креативність, тренінг, методика. %P 20 %T Формування мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики %U http://eprints.zu.edu.ua/20190/ %X Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 — теорія та методика навчання (українська мова). — Інститут педагогіки АПН України, Київ, 2011. У дисертації теоретично обґрунтовано, створено й апробовано методику формування мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. На основі впровадження розробленої методики доведено, що саме педагогічна практика є визначальним фактором впливу на ефективність формування мовнокомунікативних умінь студентів. Теоретично обґрунтовано критерії й рівні сформованості мовнокомунікативних умінь студентів. Досліджено поняття креативності як необхідної умови формування мовнокомунікативних умінь студентів. Розроблену методику успішно апробовано, її ефективність експериментально підтверджено.