eprintid: 20190 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/01/90 datestamp: 2016-02-08 22:15:36 lastmod: 2016-02-08 22:15:36 status_changed: 2016-02-08 22:15:36 type: thesis metadata_visibility: show title: Формування мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики language: ukraine abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 — теорія та методика навчання (українська мова). — Інститут педагогіки АПН України, Київ, 2011. У дисертації теоретично обґрунтовано, створено й апробовано методику формування мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. На основі впровадження розробленої методики доведено, що саме педагогічна практика є визначальним фактором впливу на ефективність формування мовнокомунікативних умінь студентів. Теоретично обґрунтовано критерії й рівні сформованості мовнокомунікативних умінь студентів. Досліджено поняття креативності як необхідної умови формування мовнокомунікативних умінь студентів. Розроблену методику успішно апробовано, її ефективність експериментально підтверджено. keywords: формування, мовнокомунікативні вміння, педагогічна практика, українськомовне навчання, креативність, тренінг, методика. status: final role: author datecontr: 2011-09 creators_name: Підгурська, В. Ю. ispublished: unpub subjects: LB1501 subjects: LB2300 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2011-09 date_type: published pages: 20 institution: Житомирський державний університет імені Івана Франка department: кафедра філології і лінгводидактики thesis_type: other citation: Підгурська, В. Ю. (2011) Формування мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/20190/1/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.%20%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82.pdf